Turning words for hours

varför livet är så himla fint just nu: för att jag jobbar på ett fik med omaka tallrikar och loppisfynd så långt ögat når. för att söta gamla tanter och gubbar kommer och köper surdegsbröd och ber mig hjälpa dem med kortläsaren, för att dem frågar om de får ta kort och påtår. för att solen skiner mest hela tiden och för att havet ligger utanför fönstret. för att ellen kommer hit och pratar djupt och länge. för att min finaste vän som är långt bort fortfarande skickar youtube-klipp till min logg och säger " ja men jag förstår ju att du säger så, du är ju min bästa vän". för att man kan sitta vid kajen och äta kvällsmat när man slutat jobba. 
 
 



 
m-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0