där stod ju du som alltid skulle va min

fint: ljusrosa sockervaddshår, emmabodafestivalen, frederiksberg have, omaka loppistallrikar, lördagsmarknaderna, sommar, randiga tröjor, knarriga gamla lägenheter med högt till tak, blommor i håret, trappuppgångarna i gamla lägenheter, jennyfers och mina skypekonversationer, framtiden, nuet, att komma hem ett par månader i sommar, nörrebro, ködbyen, röda läppar, rökiga barer, grafitti, urban outfitters, sommaren i stora rör, christiania, floss, mina bröder, cykla hem genom stan en lördagsmorgon, mina vänner, kajkanterna, kringelikrokgatorna, vin i parker, hattar, kvällsdopp, hur fint det är när alla samlas när jag kommer hem, dela pizza, internskämt, att klicka med någon, skratt, fjärilar i magen, festivalpepp, roadtrips, kreativitet, mamma som ringer varje dag, minnetonkas, gamla plåtburkar, vintagemöbler, engångskameror, ellen, fredagsnätter, komplimanger, stearinljus, bankande hjärtan, förfesterna, om en månad. 
 
-maria

Kommentarer
Postat av: ellen

<3

2012-06-25 @ 12:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0