His neon mouth with the blinking soft smile is nothing but an electric sign

ödet, destiny, slumpen, fate, det var bara meningen att det hände. jag har gått runt och tänkt de senaste dagarna hur alla händelser händer av en eller flera anledningar och hur ens val kan bli så himla bra men samtidigt också väldigt dåliga.
gårdagen blev ju galen. efter några glas öl (och en o annan shot) blev jag nästan bortrövad, ihjälfrusen och förlovad med en galning. berlin är speciellt
ödet, destiny, slumpen, fate, det var bara meningen att det hände. jag har gått runt och tänkt de senaste dagarna hur alla händelser händer av en eller flera anledningar och hur ens val kan bli så himla bra men samtidigt också väldigt dåliga.
gårdagen blev ju galen. efter några glas öl (och en o annan shot) blev jag nästan bortrövad, ihjälfrusen och förlovad med en galning. man går aldrig säker i berlin, vilket är så fint så
-j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0