There are many here among us who feel that life is but a joke

måste bli bättre på att bära med mig min systemkamera. alla fina & galna nätter, alla skratt och alla dumheter finns bara dokumenterade i min engångskamera. något jag alltid bär med mig, perfekt för att fånga speciella stunder. livet är fint i köpenhamn, det har till och med börjat dyka upp vår och värme här. nu kan man sitta i parkerna i tunna jackor, utan att frysa alldeles för mycket. i morgon ska jag träffa fina frida, och på fredag sitter jag på ett tåg för en liten helgvisit i svergie. i går spenderade jag alldels för mycket pengar i köpenhamns alla små sidgator. småaffärerna är livsfarliga för ens plånbok, det är säkert. nedan kan ni se vad jag fick med mig hem.


necessär, miniglasskåp & smyckesfat från lisbeth dahl.

- maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0