you built a tower tumbling through the trees

jag hade nästan gått o undrat två hela veckor när min klänning från h&m skulle dyka upp, så hade pappa bara glömt att tala om att den visst hade kommit. för en hel vecka sedan. men nu är den här och den är så himla fin! idag har jag tröstat mig med att klicka hem världens finaste bikini plus skor. när jag snubblade över kristallberlockerna som syns nedan kunde jag inte låta bli dem heller. äntligen är jakten över! världens största grattis till jennyfer som fick jobb idag med, så himla himla bra är du!
 


-M

Kommentarer
Postat av: ELIN

åh den klänningen är så himla fin!

2011-03-17 @ 21:34:07
URL: http://HTTP://ELINWAHLBERG.SE
Postat av: maria

tack! ja jag gillar den med fakiskt :D

2011-03-18 @ 09:59:40
Postat av: Anonym

vart fick hon jobbis?:D

2011-03-19 @ 23:15:06
Postat av: maria

hon fick jobb som personlig assistent :)

2011-03-20 @ 12:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0