The canon stops it's firing,the unknown soldier will come home

igår fick jag hem bikinin och skorna jag hade beställt! älskar detaljerna på bikinin. det känns som ett bra vårtecken- att köpa saker ämnade för sommaräventyr och tropiska hav. tiden går så snabbt nu, först påsklov sen malmö. idag har jennyfer och jag gått runt och drömt oss bort till allt vad våren kommer att innebära. självklart kommer ni att få hänga med! vintern har inte varit den bästa tiden för inspirerande bilder, men våren kommer definitivt att fastna på bild.

nedan ser ni förresten kristallen lite bättre!






-M


Kommentarer
Postat av: Claudia

sv: Den är verkligen ursnygg, kedjan var plastig bara. Men köp den!! :D



Den bikinin... underbar!

Jag undrar hur lång kristallen är (inkl. hänget)?

2011-03-30 @ 22:36:05
URL: http://modeklok.se
Postat av: maria

den ser himla fin ut på bilden i alla fall! haha ja den är ganska underbar faktiskt :)

jag vet inte exakt, men jag skulle nog tippa på 4 cm ungefär



2011-03-30 @ 22:43:34
URL: http://jennyfermaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0