I am falling into the quicksand of my troubled mind

something you regret

det vore fel att säga att jag inte ångrar någonting i mitt liv, för det gör jag. men jag tror på att man måste kunna försöka se sina misstag som erfarenheter och lära sig att dra nytta av dem på bästa sätt. göra dem till facit för framtiden. en chans till att hamna mer rätt nästa gång, att kunna få se klarare.

jag är den som kan hålla mig vaken i flera timmar, vridandes fram och tillbaka i min säng, samtidigt som jag förbannar min klumpighet. att jag klippte lugg har jag fortfarande ångest för, och den där gången då jag halkade på ett halt övergångsställe under en dejt med mina 12 cm klackar – förföljer mig fortfarande. att jag ibland skulle tagit en drink mindre den där utekvällen, eller sparat på ord. men egentligen är jag nog mer den som ångrar det jag inte gjorde.

 -M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0