I've been counting all the sheep there is to count.

blir helt lycklig i magen av att tänka på att mina fina vänner är ute i världen och förverkligar sina drömmar.
iväg på äventyr och samlar på sig minnen. lever och skrattar. att vi alla gör det, även fast det är på olika hörn.
i morgon firar jag in det nya året med några av dem som ligger mig närmst om hjärtat, det är vid sådana tillfällen man önskar att
jennyfer också stod brevid. att berlin inte låg ett helt flyg emellan.
mina fina vänner.
blir helt lycklig i magen av att tänka på att mina fina vänner är ute i världen och förverkligar sina drömmar. iväg på äventyr och samlar på sig minnen. lever och skrattar. att vi alla gör det, även fast det är på olika hörn. i morgon firar jag in det nya året med några av dem som ligger mig närmst om hjärtat, det är vid sådana tillfällen jag önskar att jennyfer också stod bredvid. att berlin inte låg ett helt flyg emellan.

mina fina vänner.



-m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0