♣ Climbed aboard the dreamweaver train

fyfan vilka sjuka och helt stört roliga dagar vi haft på emmaboda! jag känner mig fortfarande helt trasig och sönder i hela kroppen- men herregud vad värt varje lilla blåmärke och skråma känns! just nu önskar jag att det där med tidsmaskiner var möjligt. det finns så många stunder jag vill tillbaka till! så många minnen. det är vemodigt att det är ett helt år tills ännu ett armband ska får pryda ens arm.
tillsammans med de finaste vännerna har jennyfer och jag trillat sönder våra knän, ramlat in när solen börjat gå upp, skrattat så mycket att vi fått ont i kinderna, haft ständiga lyckorus, träffat sjukt underbara och störda människor, dansat med rastamän, snubblat längs tågrälsar, haft himlen som tak och dragit kaniner i öronen.
eftersom både en och två mobiler fick sätta livet till under festivalen, så kände vi att det var onödigt att våra kameror skulle få gå mot samma tragiska öde.
nedan har ni i alla fall en bild på ellen och jennyfer precis innan vi började röra oss ner mot festivaldimman! nu ska jag ner o ta ett dopp i kvällssolen, så räkna med fler bilder ikväll.
-M

Kommentarer
Postat av: Karin

Snygga shorts!

2011-08-01 @ 19:58:23
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: päls

fina strumpor!<3

2011-08-01 @ 20:27:53
Postat av: nicolebica

Din blogg är riktigt inspirerande, älskar dina bilder!

2011-08-01 @ 21:32:51
URL: http://nnicolebbica.blogg.se/
Postat av: jennyfermaria

åh det tackar vi för! :)

2011-08-01 @ 21:56:45
URL: http://jennyfermaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0