you can never make the same mistake twice. the second time you make it, it's no longer a mistake, it's a choice.

vilken längtan jag har haft idag. trivs hur bra som helst i stan, men det finns ingenting jag saknar så mycket som min familj & mina vänner ikväll. det hade varit så himla ultimat att få ha dem omkring. bara sitta & skratta åt ingenting. saknar alla våra störda förfester, våra små resor, alla gånger vi skrämt slag på varandra i ödehusen, våra internskämt- allt! men den 25e hoppas jag att min lillebror + två vänner sitter på tåget ner för att lätta på min saknad, & att jag förhoppningsvis får se jennyfer den 2e december. som jag längtar.
imorgon ska jag försöka att ta med mig kameran så att ni kan få en liten inblick i min värld.
-M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0