ΔYOUR SILVER STREAK FLASH ACROSS THE TINY DOOR OF MY EYE

det verkar som om vi äntligen har fått lite internet i vår lilla hydda igen! uppdateringen har minst sagt varit gles, men vi ska försöka o uppdatera i alla fall en gång om dagen framöver- vi måste ju visa er vad vi pysslar med här nere i malmö! idag har vi sprungit runt på stan och jag fick med mig två klänningar från zara, ska visa er i morgon. skorna nedan hittade jag på myrorna för 60 spänn, helt oanvända med bästa färgen. mitt absoluta favoritörhänge skymtas också lite! jennyfer och jag har var sitt och de kommer från urban outfiters. bättre bild kommer!





klänning-humana, kavaj-h&m, örhänge-urban outfiters, skor-myrorna

-M ◊Δ

Kommentarer
Postat av: Maja

Sånna skor har jag haft för några år sedan. Ångrar att jag slängde dem. :)

2011-05-20 @ 14:33:09
URL: http://majaenges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0