I got stripes, stripes around my shoulders, I got chains, chains around my feet

det här kan ha varit min effektivaste dag någonsin. jennyfer och jag satt i flera timmar inlåsta i ett bibliotek och skrev på vår projektarbetsrapport. fingrarna glödde och halva är nu avklarad! ikväll har jag hunnit få en labbrapport och två svenskaarbeten klara. efter väldigt noga beräkningar kan jag förresten tala om att det kommer ta mig ganska exakt 20 slitsamma dagar från och med nu för att få skiten överstökad.
snart snart snart.
-M

Kommentarer
Postat av: svar anonym:

sv: ohja, det är super snyggt tycker jag med! tack finis :)

2011-03-31 @ 18:20:42
URL: http://fimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0