I don't see what anyone can see, in anyone else but you

mina avklippta crockershorts är nog mina absoluta favoriter. mitt säkraste kort. dem har varit med överallt! för många många år sedan så var det någon av mina bröders brallor, men innan de skulle kastas la jag vantarna på dem. ryggsäcken av brunt skinn har varit mammas och det är min absoluta favoritväska. de runda brillorna fick jag av jennyfer när jag fyllde år och de tillhör favoritkategorin nummer ett! jag älskar smycken och jag är en riktig samlare. nedanför har ni några favoriter! ringen med turkos sten köpte jag under jennyfers och mitt cypernäventyr och den är min bästa.






-M

Kommentarer
Postat av: Mark

Fan vad snygga ringar!

2011-03-05 @ 15:33:54
URL: http://yoji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0