waterfalls, alley-ways and pay phone calls, I've been everywhere with you

favoritaccessoar unika smycken, ringar med stora speciella stenar vad är du bra på drömma mig långt bort vad är du dålig på ta tag i saker i tid, vara ensam, matte snyggast josh hartnett kan du vissla nej var finns dina kläder i ditt rum på golvet lyckligaste ögonblicket i ditt liv från och med juni ett barndomsminne när familjen skulle med färjan till danmark, bilens dörrar gick i baklås. vi tvingades krypa ut genom bilfönstrerna för att komma ut, men stackars pappa fastnade med halva kroppen utanför. herregud vad vi skrattade! när gråter du när det gör ont inuti vad hatar du paranormal activity- filmen, ångest, att gå till tandläkaren, känna otillräcklighet längd 164 cm kan du stå på händerna jag står hellre på fötterna när får du kalla kårar gnisslande tänder och ylle är fruktansvärt gillar du att skratta älskar vad gör du helst under helgerna dansar fötterna av mig och skrattar ihjäl med vänner har du sett twilight nej, det kan kan ibland kännas som om jag missat halva livet något som skrämmer dig att bli gammal och grå, att känna att man inte hunnit uppfylla sina drömmar, att förlora dem man älskar. att hamna i en liten grå småstad och spendera halva sitt liv framför en tv, i en soffa. vad hatar du med dig själv tänker ibland bara för stunden, otroligt klantig och tar gärna allt i sista sekund. tänker att allt ordnar sig, lite för ofta favoritmat sushi knäppaste dröm du haft när jag drömde att avståndet mellan himmelens slut och jord bara var 2 meter, och att all ledig yta var täkt av tält, jag svävade över allt och slog nästan i himmelen  vad älskar du att göra gå på festivaler, skratta, äventyra, upptäcka, resa, vara kreativ favoritbil en mintgrön bubbla hur lång vill du vara som jag är blir bra kan du spela instrument har provat det mesta, men det har nästan aldrig blivit mer än blinka lilla stjärna fulaste plagget du äger en rosa skjorta från mellanstadiet. varför hänger den ens kvar? är du nöjd med ditt namn ja för jag skulle nog inte kunna vara något annat än en maria vad väntar du mest på just nu framtiden önskeålder 18-25 att åldras skrämmer skiten ur mig, på riktigt. kan inte tänka mig något värre än att bli grå och vara med om när folk dör i från en skulle du vilja bo mitt i en levande och pulserande storstad, i en ljus lägenhet med högt till tak, tillsammans med de som ligger mig närmst om hjärtat. eller ständigt omkringresande runt klotet, på olika fantastiska platser hat-mat tråkig grå husmanskost favorit bloggar loweo saralinneea lelove 365days niotillfem fashiontoast flora michaela forni, en massa lyckonummer 10 brukade funka förr läskigaste djur du vet hajar råttor katter favoritbutik h&m topshop second hand har du några droger kärlek hur många timmar sover du/natt 5-6 några få bästa vänner eller många mindre bra vänner några få bästa vänner hat-kändis katy perry skostorlek 37 vad vill du ha i klädväg just nu en sprillans ny garderob, då hade jag varit nöjd favoritgodsak choklad, vinägerchips, pistagenötter plus grönsaker och dipp.

-M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0