I can't remember the last time I looked back before I took a leap




det är inte ofta jag skriver om det som försigår i mitt huvud, ännu ovanligare att jag skriver ned det i en blogg som okända människor sitter och gottar sig i. Jag skulle kunna skriva om min otur och om mina dåliga val när det kommer till människor. Jag kan inte säga att jag är särskilt tillbakadragen av mig. men jag är inte heller öppen. Jag är nog så man ska vara när man har stuckit sin hand i elden ett par gånger och blivit bränd. jag skulle kunna skriva mer om min ånger, men faktum är att jag har aldrig varit så nöjd med min tillvaro och över mitt liv, som jag är just nu. så det enda jag kan skriva om är min tur och om mina goda val när det kommer till människor. det som har varit har varit

-J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0