GRATTIS FERRAN!



det har hunnit blir den tjugonde, herregud äntligen! världens finaste vän och andra halva fyller alltså arton idag.
jennyfer, först och främst förväntar jag mig att du hänger med mig ända till rullatortiden! det är himla svårt att förstå att det har varit en tid innan, en tid då du hade ditt och då jag hade mitt. för det är så, ingen känner mig bättre än du. vi har tillsammans mött motgångar, men alltid stått precis bredvid varandra, ända tills mållinjen varit nådd. vi har drömt oss bort. sagt att det här måste vi klara av. förverkligat drömmar. skrattat och kippat efter luft miljontals gånger. upptäckt. varit ute på dimmiga äventyr. gråtit och hatat tillsammans. gått i affärer, men mötts vid samma plagg ungefär tusen gånger. drömt oss bort till asien och tågluff. impulsköpt sista minuten. gjort "kommer du ihåg?" till vår vanligaste replik. gjort allt eller inget till vårt motto. vågat chansa.väntat. tittat upp mot festivalhimlar, och tänkt att så här borde det alltid vara. längtat.

jag ville mest bara säga att du är världens bästa och sen ett VÄLDIGT STORT GRATTIS!

-M


Kommentarer
Postat av: ellen

Grattis Jennyfer! :D

2010-10-20 @ 12:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0