För dig ska jag göra det tusen gånger om


jag vill kunna känna att jag är på väg. känna fjärilar i magen från månadernas okända destinationer och chansningar. ta allt som det kommer och bara få leva efter hur saker och ting ser ut just idag. leva livet lite på kanten. kunna se morgondagen som ett oupptäckt äventyr. jag vill kunna fylla dagar med äventyr och samla på mig oförglömliga minnen och upplevelser, oavsett måne eller sol. leva på ingenting och samtidigt få känna att ingenting i hela världen saknas. vara ute hela nätterna med människor som får en att skratta och leva mer än någonsin. kunna ha stjärntecken över sig om nätterna. kunna bo i världens minsta takvåning, hopträngd med de som får ens hjärta att slå. äta billiga nudlar varenda dag i en månad, bara för att man spenderat sina sista pengar på ännu en sista minuten-destination. möta tiotal dimmiga sommarfestivaler med glädjeskrattande munnar.
det är precis så jag vill ha det.
-M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0