We are always running for the thrill of it

your fears

ingenting i hela världen skulle vara så hemskt som att förlora de man älskar. det hemskaste som kan hända en människa. att sen stå där med den där saknaden som får en helt avtrubbad från livet. att försöka leva utan någon som varit en del av en. det är min största rädsla.
jag är rädd för sjukskrivna och halvbultande hjärtan. att ha så ont att man i flera månader går och undrar om det någonsin ska bli bra och läka igen. om ens namn någonsin ska kunna låta bättre ihop bredvid någon annans. försöka glömma.
trots att allt precis börjat kan jag ibland bli rädd för att åldras. att bli gammal och grå och se andra leva, när man själv inte ens kan röra sig. för att man redan har levt klart. döda drömmar och gråa småstäder skrämmer mig. höga höjder och rymdens oändlighet kan få mig att känna mig minimal.

-M


Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin blogg!

2010-12-18 @ 18:49:10
URL: http://matildakarsson.blogg.se/
Postat av: maria

tack! :)

2010-12-18 @ 19:10:00
URL: http://jennyfermaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0