A dream you dream alone is only a dream, a dream you dream together is reality

Your wishlist

egentligen går man och önskar saker hela tiden. att håret kunde ligga plattare, att man var den som vann den där miljonen här om dagen, att man var den som var född på den varmare delen av klotet, att provet inte skulle haft 55 frågor, att man var den som budade först, att man ibland var den som kunde hjälpa och förändra. viktiga som oviktiga ting.

jag både drömmer och önskar ofta. för egentligen vet jag inte hur ofta jennyfer och jag nämner bungalows, skratt, lycka, nya platser, kulturer och allt vad det innebär att göra sitt livs äventyr. hur ofta vi påminner varandra om hur det känns att skratta nätterna igenom i ett annat land. eller hur ofta vi googlar oss in på sista minuten-sidor. hur vi hela tiden önskar att det ska bli vår, sommar, och sen terminal och avgång. att göra en skrattfylld och galen resa tillsammans med våra fina vänner under sportlovet står högt just nu. fly undan vintern för en vecka eller så. resor och äventyr är min hela-tiden-önskelista...

men när julafton är här
så hoppas jag att jag kan hitta något av detta under alla julpappern; unika smycken, en superkamera, ljusa korallfärger till läpparna, orientaliska prylar att fylla rummet med, dödshöga träklackar och kläder i alla möjliga former och mönster.

där har ni den!



-M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0